Soarta sau Destin

Multe persoane m-au intrebat “Care este soarta mea?”, sau “Care este destinul meu?” In astrologie, unele notiuni pot fi usor confundate cu anumite notiuni din limbajul de zi cu zi pe care il folosim.

Autor :Astredamus

Este absolut de inteles, si consider ca e de responsabilitatea mea sa fac putina lumina in ce priveste aceste notiuni, deoarece, ca astrolog folosesc acesti termeni. Notiunea de “soarta” este un termen usor vag, in comparatie cu notiunea de “destin” Destinul este foarte clar stabilit in astrologie, avand o reprezentare clara prin Nodul Nord si Nodul Sud.

“Soarta” in schimb, tine de o anumita localizare generala in astrograma personala a planetelor lente. Este vorba de planetele Saturn, Uranus, Neptun si Pluto. Am putea sa ne referim si la celelalte planete, dar intr-o masura mai mica. Ideea este ca, in masura in care planetele lente sunt majoritare pe partea de vest a astrogramei (cea care contine Descendentul), “soarta” persoanei in cauza este mai dificila. Persoana respectiva va trebui sa lupte mult mai mult in viata pentru a obtine un avantaj, fata de persoanele a caror planete lente sunt situate in partea de est.

Prin urmare, putem sa spunem ca avem o “soarta” mai grea sau mai usoara, cu diversele particularitati date de astrograma. “Soarta” este o anumita privire de ansamblu a modului de a reusi in viata, prin obtinerea intr-o maniera mai mult sau mai putin facila a implinirii dorintelor pe care le avem.

“Destinul”, in schimb, este dat de catre NN si NS. Asupra destinului vreau sa insist putin mai mult. Ele sunt mereu in opozitie. Aceasta axa a nodurilor lunare, numita si diferentiata prin “Capul Dragonului” si “Coada Dragonului”, indica punctele de intersectie a traiectoriilor orbitale aparente (ecliptica) a Soarelui si Lunii. Asadar sunt puncte si nu corpuri planetare.

Nodurile Lunare “calatoresc” in sens invers prin zodiac, in aproximativ 19 ani. Evenimentele date de ele sunt karmice, ca o soarta ce nu poate fi evitata (doar inteleasa si acceptata), fie ea pozitiva, fie negativa. In masura contactelor pe care NN si NS le fac cu planete din astrograma personala, ne indica faptul ca sosit timpul pentru a corecta echilibrele ce sau stabilit vizavii de acele planete. Controlul persoanei asupra evenimentelor este …cititi in continuare

2 comments on “Soarta sau Destin

  1. Citind randurile de mai sus, acum ma intreb daca se pot vedea atat evenimentele din planul “soartei” cat si evenimentele din planul ” destinului” dintr-o astrograma?
    Astfel, am inteles ca desi sunt doua “mancaruri” diferite atat soarta cat si destinul nu ni-l putem schimba sau nu putem avea un controlasupra lor, ele deruland asa cum ne este “scris” sa le parcurgem… este adevarat?
    Daca este asa si daca se poate vedea printr-o astrograma atat destinul cat si soarta, ma intreb cum putem sa aducem imbunatatiri in viata noastra viitoare, destinul nostru “spune” ca trebuie sa stam in “formula” “prescrisa” la nasterea noastra?
    M-as bucura nespus daca as avea norocul sa am o astrograma facuta de dumneavoastra, stimata si apreciata D-na Simona Varzaru! Credeti ca timpul si buna dispozitie va va permite s-mi acceptati solocitarea de a-mi face astrograma?
    Imi imaginez ca sunteti peste masura asaltata cu astfel de solicitari din partea tuturor celor ce va cunosc sau cei ce va urmaresc cu regularitate toate emisiunile si predictiile, de aceea nici nu ma astept la un raspuns din partea dumneavoastra. Cu tot respectul si admiratia mea pentru dumneavoastra si pentru activitatea dumneavoastra, nu ma simt norocoasa prin a incepe sa ma amagesc cu gandul ca am reusit sa va castig atentia asupra cazului meu, astfel ca daca printr-o imensa minune imi raspundeti atunci sincer as fi placut surprinsa si mi-as dorii sa imi comunicati conditiile in care am putea comunica intr-o nota privata, fara a fi nevoita sa-mi expun ochiului public povestea vietii mele, care deja este complicata.
    Un lucru este cert….ca sunt sincer placut imporesionata ca ati reusit sa faceti posibila vizionarea speach-urilor dumneavoastra, chiar si de noi, cei din afara hotarelor Romaniei. Primiti, va rog, multumirile si urarile mele deosebite pentru timpul ce-l acordati acestor lucrari pentru calculul astrologic pentru toate planurile de interes, atat saptamanal, lunar cat si anual.
    Sa va daruiasca Bunul Dumnezeu multa sanatate si multa putere de munca, dumneavoastra cat si intregii dumneavoastra familii!
    Virginia Voinea
    Drum Drept si LUMINA!

Lasă un răspuns

