Madalina Manole- „motivele” astrale ale decesului


Autor: Astredamus

Madalina Manole, un Rac cu ascendent in Fecioara. Ora de nastere este calculata de mine, pe baza evenimentelor din din viata artistei. Pe “net” veti gasii o multime de web-site-uri cu oferte de calculare a orei de nastere pentru cei care din diverse motive nu isi cunosc ascendentul. Nicaieri nu am intalnit initiativa de a calcula ora nasterii Madalinei. Sunt “rautacios”, poate pentru ca imi este draga sufletului meu. Am crescut si m-am format pe acordurile minunate ale cantecelor ei.

Am sa analizez doar “motivele” astrale care au dus la plecarea ei dintre noi. A fost o fiinta minunata si frumoasa, atat la suflet cat si la infatisare. O artista care si-a inchinat viata muzicii si scenei. Poate spune cineva ca melodiile ei nu ne-a atins sufletul? Vreau sa fiu cat se poate de scurt in expunere, deoarece ma simt incomod sa vorbesc despre eternitate si pasii pe care-i facem pe acest Drum. Cu precadere, pentru Venus pe ascendent in Fecioara, alaturi de Pluto conjunct cu Uranus, iar in casa 8, pe Saturn in semnul Berbecului in opozitie cu Luna. Chiar sa nu fi fost posibil o alta zi… sau macar o alta ora?

Aspectele astrale ale Madalinei spun ca trebuia sa aleaga intre implinirea data de …..Continue reading →