Blestemul MM – Nodul Nord al Luni si Saturn


Madalina Manole,  Marilyn Monroe si soacra mea, Maria Malanca,

In numerologie litera”M” corespunde cifrei 4, care reprezinta: munca, disciplina, simt practic, stabilitate, tenacitate. In astrologie, numarul 4 corespunde, Nodului Nord al Luni (sensul vietii). NN este o forta activa care actioneaza in mod special la nivel mental. Nativii dominati de numarul 4, prin initiala numelui si a prenumelui, devin revolutionari,  au talente artistice sau jurnalistice. Numarul 4 atrage faima si succesul. De asemnea, le confera nativilor inteligenta, frumusete fizica, curaj si  mister. Numarul 4  are o energie uriasa  si acorda nativilor un destin distinct. Evenimentele si obstacole imprevizibile, sunt atat de multe in viata lor, incat nu mai stiu cum sa actioneze.

Autor : Artemis

Femeile ce au initialile prenumelui si a numelui, dominat de cifra 4, se implica afectiv in relatiile de familie, sunt responsabile, muncesc mult pana isi ating obiectivul propus. Ele nu au o imagine reala despre viata, au impresia ca traiesc in intuneric, desi cei din jur le vad intr-o lumina speciala. Se spune in astro-numerologie, ca femeile dominate de numarul 4, stralucesc ca Soarele. M=M ( 4+4= 8). Persoanele  dominate de literele,  MM, sunt guvernate de cifra 8. Aceasta  cifra este stapanita de planeta Saturn. Conteaza unde se afla Saturn in HCN(harta cerului natal). Un Saturn, tensionat si prost aspectat predispune la responsabilitati greu de suportat pentru nativi. Nativi care nu pot sa evolueze spiritual, intampina blocaje din partea familiei, a mediului in care traiesc, devin  pesimisti si tristi.

In psihologie se spune ca tristetia este primul pas spre depresie. O bola psihica netratata poate cauza efecte grave pentru nativi. Ce trebuie sa facem din punct de vedere astrologic? Sa intelegem vibratia planetelor, sensul vietii, sa ne cunoastem mai bine care ne sunt carariile vietii prin astrograma natala si prin cea progresata. Influenta planetei  Saturn, este greu de inteles pentru ca ne predispune la maturizare prin munca, disciplina, responsabilitate. Oameni care au un scop bine stabilit isi construiesc o viata plina de succese, pas cu pas. Sunt preseverenti, constienti de perspective si de realizari. Nu se lasa doborati de esecuri si nu se bucura prea mult de succese. Isi continua drumul vietii ca si cum ar construi o casa. In fiecare zi  mai pun o caramida.

Analizand viata celor trei persoane, din punct de vedere astrologic si numerologic, am  observat ca toate au avut parte de o moarte prematura.

  • Madalina Manole, moare la 43 de ani,  la aniversarea zilei de nastere, 14 Iulie 2010
  • Maria Malanca,(soacra mea) moare in mod misterios, la varsta de 27  ani, de  Sf.Marie -Adormirea Macii Domnului, 15 August1975
  • Marilyn Monroe, moare la varsta de 36 ani,  5 August 1962

Sa fie coincidenta? Sau aceste persoane nu au inteles care le este destinul? Cred ca nu au constietizat responabilitatile si perspectivele, iar  depresia s-a instalat in timp.

Am scris acest articol, pentru ca, si eu, port initialile MM (Manuela Malanca). Am Saturn R, in exil (Rac) pe casa a IX-a in aspect tensionat cu Pluton . Am obligatia de a constientiza trecutul si a ma intrepta spre un viitor luminos, prin influenta lui Uranus de pe Ascendent. Eu am fost fortata sa ma maturizez, sa devin inteleapta, sa fiu responsabila de decizii si actiuni. Nu tolerez indiciplina, dezordinea, imaturitatea si critica fara motiv intemeiat. Avand in vedere influenta eclipsei totale de Soare, din 11 Iulie 2010, pe casa spiritualitatii, voi lasa in urma trecutul. Incepand cu data de, 17 Iulie 2010, Manuela Malanca, devine Artemis.

Prin cunoastrea vibratiilor planetare, putem sa ne implinim Destinul (NN al Lunii)  in cel mai eficient mod. Pentru a rezolva un mister, o problema dificila, solicitati o consultatie astrologica. Astrologii pot sa ofere raspuns la orice intrebare, pot sa  citeasca in astrograma natala: trecutul, prezentul si viitorul.




One thought on “Blestemul MM – Nodul Nord al Luni si Saturn

  1. mady Iulie 21, 2010 / 7:10 pm

    buna.de cand cu moartea madalinei m am dat peste cap rau de tot.problema e ca imi este foarte frica de astfel de depresii.sunt o fire aparent obisnuita vesela si toate cele dar de fapt nu este deloc asa.sunt obsedata de anumite lucruri ,cand sunt singura ma cuprinde o tristete totala,ma simt neinteleasa,pierd noptile gandindu-ma la tot felul de prostii iar apoi visand numai ciudatenii.Cert este ca nu ma simt deloc bine in pielea mea de nenumarate ori am avut ganduri negre..vreau sa spun ca numele meu este Manolache Madalina Maria si mi as dori tare mult niste raspunsuri.a..si mama mea se numeste Manolache Mariana

Lasă un răspuns

