Comunicare sau jurnalism


prenume:Madalina 26.07.1977, intervalul orar 06-08 am Campulung Muscel. As vrea sa stiu daca as putea avea succes in comunicare si relatii publice sau jurnalism ( vreau sa incep anul acesta sau anul viitor o facultate pe acest domeniu). Daca acest domeniu nu mi se potriveste , atunci catre ce profesi anume sa ma indrept( actualmente sunt economist, functionar public ceea ce nu mi place deloc). As mai vrea sa stiu, va rog ce influenta au urmatoarele aspecte pe o astrograma: pluton la 2 in capricorn,pluton in casa 6 si mai ales saturn careu pluton 3 ( fetita mea are aceasta configuratie planetara si ma tem sa nu insemne sinucidere).

Autor :  Artemis

Doamna Madalina, inainte de a solicita o astrograma gratuita rectificati ora nasteri. Cum doriti sa va oferim  un raspuns exact la intrebarea dumneavoastra daca imi dati intervalul  06-08? Pentru acuratete si precizie in analize astrologice este necesar sa ne dati ora cat mai exacta. Ascendentul dumneavoastra poate fi in Leu sau Fecioara, iar planeta Mercur are influenta diferita: pe ascendent sau in casa a XII-a. Ora  si minuntele nasterii au importanta deosebita  in previziuni. Cei care cred ca un interval orar de doua  sau trei ore nu are semnificatie, au parte de predictii false.

In partea a doua a mesajului  ati specificat ca doriti sa intelgeti ce influenta are  Pluton si daca aspectul de careu Pluton cu Saturn reprezinta sinucidere. Voi scrie in viitorul apropiat un articol pe tema: „Sinuciderea in astrograma natala „

Trimite-ti datele fetitei complete pentru analiza astrologica.

3 thoughts on “Comunicare sau jurnalism

  1. Madalina Iulie 30, 2010 / 7:16 am

    Buna ziua! Ora nasterii mele: 07:26 am , Campulung Muscel

    Datele fetitei mele: 19-12-2009, 06:00 pm (18:00), Bucuresti
    Multumesc!

    • astreonline Iulie 30, 2010 / 7:41 am

      Ne-ati trimits un e-mail prin care ne anuntati:
      „Buna ziua! Ora nasterii mele se pare ca este 07:26:59 am , Campulung Muscel (am calculat ora prin metoda „trutina lui Hermes”, considerand intitial ora nasterii 07:00 am).”

      Ati reusit sa va rectificati ora de nastere? Sititi de „Trutina Lui Hermes „? Incercati sa va faceti si analiza astrogramei natale. Deja ne-ati dovedit ca detineti cunostine medii de astrologie…. lasati pe alti useri sa obtina un raspuns gratuit. Va recomand sa urmati un curs de astrologie.

      astrolog Aurora A.

  2. Madalina Iulie 30, 2010 / 10:11 am

    Intamplator am aflat de „Trutina lui Hermes”. Astrologia ma pasioneaza, insa sunt foarte departe de a detine cunostinte despre ea. As vrea , va rog , daca binevoiti, raspuns privind intrebarile mele.

    Multumesc!

Lasă un răspuns

