Gemeni


One thought on “Gemeni

  1. mocan mariana Noiembrie 28, 2010 / 1:47 pm

    Urania face parte din viata mea.A devenit un obicei sa stau neclintita in fata televizorului de cand incepe emisiunea sambata la ora 14.30(o pot vedea doar in reluare).Tin cont de previziunile si sfaturile Uraniei pe care o admir pt profesionalism.Mi s-a intamplat sa nu pot sa vizionez emisiunea si ma simteam de parca” mi- as fi pierdut busola”.Cred in DUMNEZEU si stiu ca orice e posibil doar cu ajutorul LUI,insa in anumite momente importante din viata am ascultat sfaturile Uraniei si mi-au folosit de minune.Am descoperit recent inregistrarile video ale emisiunilor Uraniei si astfel, nu imi va mai patrona programul din week-end.Acest lucru nu exclude bucuria cu care astept fiecare emisiune.

Lasă un răspuns

