Astrograma – cadou pentru Sagetatori


Ascendent Sagetator. Magda este o persoana extravertita, inteligenta si norocoasa. In aceasta viata are libertatea de a face ceea ce doreste. Are o personalitate puternica, dorinta de afirmare, ambitie.

Se va orienta spre obiective sociale si va straluci in societate. Face risipa de energie, se adapteaza oricarei noi situatii, are capacitatea de a depasi dificultatile vietii. Partea restrictiva a vietii sale va fi familia, pentru care va trebui sa-si asume responsabilitati.

Analiza astrologica natala

realizata de astrolog Ariela

 

 

Dupa casatorie va munci mult si va administra banii, bunurile comune. Prin credinta, Magda va avea bunastare si noroc providential. Credinta este esentiala in evolutia sa; neglijarea acestui aspect ii poate aduce nefericire prin boli karmice. Batranetea va fi linistita si fericita.

Magda – Buzau – 6 decembrie, 1974, ora 7, 25

 

 

3 thoughts on “Astrograma – cadou pentru Sagetatori

  1. Magda Decembrie 2, 2010 / 11:23 am

    m-ai descris asa de bine …..cred ca sunt norocoasa pentru ca am un loc de munca bine platit; ai dreptate, am multa energie pe care o irosesc in mai multe directii…. multumesc astrolog Ariela pentru acest cadou astral.
    Dumnezeu sa te binecuvanteze cu sanatate!!!

  2. dedu daniela Decembrie 12, 2010 / 9:20 am

    sunt nascuta 16 12 1964 nu sunt implinta intodeauna cand ajut pe cineva imi intoarce spatele mam gotarit sa nu mai ajut am un suflet greu si o negativitate foarte mare nu stiu cum sa scap de ia sunt mai mult suparata cu serviciu stau prost cand zic ca acum este bine mine nu mai este VA MULTUMESC

  3. botu alexandru ionel Martie 24, 2011 / 3:05 am

    a-si vrea sa stiu si eu ce ami rezerva vitoru .mai ales an dragoste 15 12 1983 mutumesc

Lasă un răspuns

